Monday, August 26, 2013

LIVE Persidangan Dun Perak!!

Persidangan bagi Mesyuarat Ketiga, Penggal Ke-13 akan bermula pagi ini. Saksikan siaran langsung disini!



Live streaming video by Ustream
Insha Allah, akan diupdate dari masa ke semasa!

15 comments:

PASIR PINJI TUNGGU GILIRAN ANDA, JANGAN CUBA NAK TUNJUK KEPANDAIAN.

HARI INI SAYA MENDENGAR SEORANG ADUN YANG MEMBAWA ISU YANG LANGSUNG TAK BERKAITAN DENGAN KAWASAN DIA. HARAMJADAH DARI PARTI DONKEYS AND PIGS INI MENBUANG DUIT RAKYAT. DIA INI HARUS MEMBAWA ISU DARI KAWASAN DIA.

Adakah DUN Kuala Sepetang ini orang Perak tulen atau diimpot dari Selangor? Adakah orang Perak tak ada kualiti untuk menjadi ADUN di negeri sendiri.

Terimakasih kepada YB A.Sivasubramaniam ADUN Buntong membawa isu-isu yang berkaitan dengan masalah penduduk kawasan Buntong. Ada juga ADUN dari parti pembangkang yang kurang arif tentang keadaan dan situasi kawasan mereka dan membawa isu yang langsung tidak ada sebarang kaitan dengan kawasan mereka mewakil. ADUN_ADUN ini harus dibuang dari negeri Perak.

PASUIR PINJI SENTIASA NAK TUNJUK KEPANDAIAN DIA. TAPI SEBALIKNYA DIA BERTINDAK BODOH.

Wakil Simpang Pulai bawa isu yang memang bijak. betul-betul bersedia bukan macam ada wakil pembangkang yang ketinggalan zaman dengan fakta-fakta yang lama dan outdated. WELL DONE SIMPANG PULAI.

Ngeh dan Nga memang sentiasa ganggu persidangan DUN Perak, macam kedua-dua ADUN ini tak faham apa itu ST sebenarnya.

Wakil Air Kuning memang outdated, mana ada bukti kukuh mengatakan gula menyebebkan kencing manis dan gemuk. Bacalah mana-mana juornal untuk mendapatkan fakta yang lengkap.

Kampong kepayang mmang kurang ajar dan biadap.

Ramai ADUN sesi malam 29.11.2013.dari sebelah pembangkang hilang diri, persidangan pun mereka tak boleh tunggu lama kah? menerima gaji buta sahaja.

Advertise