Friday, April 20, 2012

[ PANAS ] Strategi PAS berjaya memalukan Hamidah !

Ceramah Pakatan Rakyat malam tadi yang diadakan di Sungai Rokam , walaupun hujan renyai - renyai , telah mendapat sambutan hangat dari orang ramai .

Ceramah tersebut menampilkan dua tokoh ahli parlimen Pakatan Rakyat yang hebat – Dr Lee Boon Chye , Dr Mujahid Rawa dan Rafizi Ramli . Sementara itu , bakal calon PR , Dun Sungai Rapat , Radzi Zainon mengacarakan majlis tersebut .


Bukit kejayaan ceramah kami malam tadi . ramai yang
membanjiri tempat kami berbanding tempat
hamidah yang tiada sambutan .
makananbanyak dibazirkan .


Saya mengucapkan terima kasih kepada petugas - petugas PR yang telah membantu untuk menjayakan majlis tersebut . Kami terpaksa menyiapkan dua tempat berasingan untuk majlis ceramah kami kali ini . Sepertimana hebahan yang kami warwarkan iaitu di markas kami di Jalan Melati , ianya hanyalah tipu muslihat kami untuk mengelirukan Hamidah yang gemar buat kecoh dimana saja kami mengadakan ceramah .

Penipu punya blogger , betulkah itu YDP PAS Batu Gajah ?
Mana ada Chang Li Kang , Lim Bon Chye ?
pon mana ada . Lihat poster dibawah .


( klik untuk besarkan )

Di markas , kami pasang satu khemah dan susun kerusi . Siap pasang lagu nasyid untuk menyakinkan Hamidah bahawa ceramah kami akan berlangsung seperti mana yang dihebahkan .

Petugas hadir sebelum waktu maghrib di situ untuk maklumat pertugasan . Kami solat maghrib di situ dan selesai makan , para petugas pun beredar ke tempat ceramah yang sebenarnya .

Ada beberapa petugas tinggal di Markas untuk mengarahkan kehadiran orang ramai ke tempat ceramah sebenar yang tak berapa jauh dari markas kami .

Dua khemah ini kami pasang awal - awal lagi
sebelum hamidah baca yasin , HAHA !
kantoi Hamidah .




Di sebelah petang tadi, kami telah mendirikan dua buah khemah tanpa disedari oleh Hamidah . Nak tergelak bila saya baca kebodohan blogger upahan Hamidah ini ! Lihat apa yang bangang tu tulis mengenai betapa tidak cerdiknya dia !





Siapa sebenarnya sudah kena ha ?



Hamidah sebenarnya telah kantoi kami kerjakan ! Punya jahat Hamidah ini , walaupun dia punggah 7 khemah yang telah dipasang di dewan Sungai Rokam itu secara tergesa - gesa , dia sebenarnya telah merancangkan kerja jahat yang sangat keji keatas majlis ceramah Pakatan Rakyat pada malam itu .


Lewat petang itu , dia pasang lagi satu khemah di rumah Ketua Wanita Umno Sg Rokam , Maimunah . Jadi ada dua khemah Hamidah di situ .


Lewat petang hamidah pasan lagi satu khemah ,
kali ini dikawasan rumah Maimunah .

Para petugas memaklumkan kepada saya , Hamidah pada malam itu , sebenarnya bercadang untuk berceramah di rumah Maimunah itu, selepas majlis bacaan Yasin kerana mereka terlihat ada 4 speaker box yang semuanya diletakkan ke arah markas kami ! Tetapi apabila dia mendapati markas kami sunyi sepi , terpaksalah dia membatalkan niat jahat dan buruknya itu dan terhengeh - hengeh pergi pula ke Surau Mujahideen .

Tengoklah cerita tidak cerdik blogger upahan Hamidah tu nampak sangat dia tidak tahu menahu mengenai jemaah Surau Mujahideen . Jemaah Surau Mujahideen tentu tergelak besar kalau membacanya . Tak perlulah saya layan perangai kanak - kanak tadika blogger upahan Hamidah ini , kerana siapa yang faham maksud saya ini , tentu turut geli hati sama .


( klik untuk bersarkan )


Ada kawan yang beritahu , dia disitu hanya sebentar waktu sahaja dan terhegeh - hengeh berlalu pergi . Dia ada menaja dua lagi ceramah di dua tempat lagi iaitu di Desa Pinji , bersama Gobala Krishnan , Katak Lompat Padang Serai . Di Kampung Pengkalan Gate dia bersama Lokman Adam , orang buangan parti PKR .


Saya dimaklumkan , sewaktu Hamidah sedang berucap di Desa Pinji itu , secara tidak semena -mena , bekalan elektrik telah terputus . Gelap tak nampak apa pun . Ha ! Ha ! Ha ! Gobala , You Lucky ! Midah tidak nampak ular masa itu , kalau tidak tentu dia sudah kasi ketuk sama you !


Bekas orang kuat Hamidah juga turut hadir ke ceramah kami .
Dia turuk geli hati dnegan telatah Hamidah .


Ha ! Ha ! Ha ! Hamidah kantoi dan terkedu sungguh kali ini ! Apa yang dibuatnya serba tidak kena . Petugas yang berada di markas kami yang mengarahkan orang ramai ke tempat ceramah yang sebenarnya masing -masing memuji strategi kami .


Allah Yang Maha Kuasa , mengagalkan segala usaha jahat Hamidah pada malam tersebut . lain kali , jangan nak kacau ceramah orang . HAHA !

kesian Hamidah kena troll , tulah jahat sangat . kahkahkah !


sumber : blog Al - Husseyn .

5 comments:

Sempoi!!!! Teruskan! alhamdulillah...

Mlm ni (21 April) dsai, lge dan fariz musa di changlun. tak sabar menghadirinya.

Berok Mak Yeh dah kantoi....LOL..

Itulah perangai pemimpin2 UMNO-BN... Kalau dibariskan dgn kata-kata Pak Jib "Haram Jadah" maka jadilah "HJ UMNO-BN" ... kuborkan UMNO ... UMNO adalah kurap/panau dlm masyarakat Melayu...

nie la politik....asal politik je semangat...kalu keje xde ikut islam pun...yg duk fanatik PAS pun same je kat tempat keje saya...xhabis2 nak kutuk je memanjang...patutnye ceramah politik cakap ah semua perkara...kerja,amal ibadat dan sbgnya..cmne la diorg makan duit gaji 2 eh...*kakitangan kerajaan*

Advertise