Friday, February 1, 2013

Pesuruhjaya PAS Perak rasmi pertandingan futsal anak muda


PARIT BUNTAR, 29 Jan. : Pesuruhjaya Pas Perak Ust. Abu Bakar Husin telas merasmikan Pertandingan Futsal anak muda  anjuran Dewan Pemuda Pas Parit Buntar dengan kerjasama pemuda Pas Parit Tok Ngah
Pertandingan Futsal tertutup yang telah disertai oleh 10 pasukan ini diadakan di Padang Futsal, Taman Desa Aman, Tanah Kebun.
Pengerusi Lujnah Sukan Syahrin Mat Daud berkata, pasukan yang menyertai pertandingan ini adalah dari kawasan sekitar Parit Tok Ngah , Parit Haji Wahab dan pasukan jemputan.
“ Pesuruhjaya Pas Perak Ust. Abu Bakar Husin telah melakukan aksi menendang bola ke gawang sebagai simbolik upacara perasmian.
“ Manakala, majlis penyampaian hadiah disempurnakan oleh Ahli Parlimen Parit Buntar Datuk Dr. Mujahid Yusuf Rawa “ katanya
Syahrin berkata, pasukan Fleet United telah menjadi juara dalam pertandingan yang dibuat secara liga ini.
“ Pertandingan futsal ini mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari pemuda Parit Tok Ngah dan Parit Haji Wahab yang bermain dengan penuh semangat kesukanan.
 “ Dewan Pemuda Pas Parit Buntar akan terus bersama dengan pemuda serta akan menganjurkan perlawanan yang lebih besar pada masa akan datang.
Sementara itu, Penyelaras pertandingan Mohd Syahidan Abdullah , 36   gembira dengan sambutan yang diberikan terutamanya pemuda kepada pertandingan futsal berkenaan
“  Pertandingan yang bertujuan mengumpulkan kelompok anak-anak muda, bersukan sambil mengeratkan silaturrahim, ternyata mendapat sambutan meriah baik di kalangan pasukan yang bertanding dan masyarakat sekitar yang datang untuk turut menyaksikannya.
“ Saya berharap pada masa depan, program sebegini diteruskan supaya anak muda yang meminati sukan tetap bersama Pas “ katanya.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   

2 comments:

Тhis is thе perfеct site for anуbody who woulԁ lіκe to finԁ out about this topіc.
Υou underѕtanԁ a whole lot its almost tοugh tο argue with yοu (not that Ӏ
really wіll need to…HаHa). You defіnitely put a fresh spin on a ѕubject which has been writtеn about for many уears.
Great stuff, juѕt grеat!
Here is my web page ; pay day loans

Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender? Are you biting your finger nails to the quick? Instead of beating yourself up,contact OPENWINDOW FINANCE (Private Loan Services )now, Loan specialists who help stop Bad Credit History, to discover a win solution which is Our Mission.

We Offer Private, Commercial and Personal Loans with very low interest as Low as 2-4% per annum . We give out loans within the range of $5,000.00US Dollars to $2,000,000.00 US Dollars.
Our loans are well insured for maximum security is our priority,

Please contact us via E-mail :
Email : openwindowfinance@gmail.com
For your fast and reliable Loans

Advertise