Friday, April 19, 2013

TERKINI! Confirm DAP akan guna logo PAS PRU13 ini



Pengerusi DAP Karpal Singh berkata, calon-calon mereka akan bertanding menggunakan logo PAS di Semenanjung Malaysia dan PKR di Sabah dan Sarawak dalam pilihan raya umum 5 Mei ini.

5 comments:

Eloklah tu.. bolehlah DAP perkudakan PAS. Alahai PAS.. sedarlah parti yang semakin sesat. Janganlah bodoh sangat.. Allah taala bagi otak untuk berfikir..

Kalimah Allah pun sanggup digadai..
PAS dan Pakatannya bersetuju kalimah Allah diletak dalam bible berbahasa melayu. Negara Islam pun tukar ke negara berkebajikan. Ini yang dikatakan mulut cakap lain, yang dilaksana lain..

Jangan syok sendirilah PAS.. terutama Hadi Awang nak jadi PM. Ingat DAP tu tengin.. Senang-senang PAS masuk perangkap.. Jangan menang sorak kampung tergadai.. terutama orang Melayu bawak-bawaklah berfikir! Jangan asyik kena kuda aje.

Penyokong-penyokong PAS bagaimana dengan akidah anda. Pemimpin PAS bersekongkol dan bersetuju dengan DAP menggunakan kalimah Allah dalam bible berbahasa melayu. Sanggupkah anda bersama-sama pemimpin yang hanya mahukan ke Putrajaya dan sanggup membelakangkan Allah Taala dan agamaNya.

Kalau UMNO tumbang orang Melayu dalam PAS, PKR dan DAP juga turut tumbang. Siapa yang akan bela nasib orang Melayu, DAP sorrylah nak bela hapuskan Melayu di bumi Malaysia ni ada. PKR & PAS mana pemimpin nak bela orang Melayu, kalimah Allah pun digadai.

Advertise