Monday, January 28, 2013

UMNO sekat aktiviti sukan 50 pasukan fustal kecewa gelanggang dikunci


Sejak akhir-akhir ini tindakan UMNO semakin hari,semakin bodoh. Anak-anak muda nak bersukan pun di halang kerana mereka (UMNO) tak setuju dengan program yang mereka anggap dan rasa program tersebut semua-nya dari penyokong Pakatan Rakyat.

Jika sebelum ini aku kongsikan kisah "JKKK diusir keluar rumah serta merta sebab tukar fahaman politik" yang berlaku di dalam Parlimen Larut dan kali ini  kisah kejam yang sama juga berlaku di DUN Batu Kurau yang juga dalam Parlimen Larut.

Mangsa kekejaman dan kebodohan UMNO kali ini menyebabkan lebih 50 pasukan  futsal  yang terdiri daripada golongan muda di sini terpaksa bermain  futsal  untuk sebuah pertandingan fustal di padang bola yang lain kerana  gelanggang futsal yang sedia ada dikampung Pantai Besar, Batu Kurau telah dikunci oleh orang UMNO.

"Pintu masuk gelanggang ini tak penah digari sejak mula dibina,tapi kali ini digari kemas dengan menggunakn 3 gari yang baru dibeli hanya kerana esok ada kejohanan futsal anjuran Pas Larut" - Kata seorang penganjur pertandingan Fustal disini.
Gelanggang fustal di kunci... khas untuk orang UMNO saja main kat sini..
Sumber: FB


0 comments:

Advertise