Thursday, May 17, 2012

Semangat Perakite memeriahkan suasana














Semangat untuk menawan kembali Perak dalam PRU13 nanti telah membuatkan Majlis Makan Malam Perakite meriah dan mendapat sambutan hangat.

Program yang bertujuan untuk mengutip dana pilihanraya PAS Perak ini telah dihadiri oleh pengundi-pengundi serta ahli PAS diperantauan.

Sebanyak 1000 tiket habis dijual menandakan kesepekatan rakyat Perak diseluruh negera untuk membantu memenangkan Pakatan Rakyat dalam pilihanraya yang akan diadakan bila-bila masa.

Program yang bertemakan Perakite: Rakyat Sepakat Perak Berkat ini dihadiri oleh Timbalan Presiden PAS, Hj Mohammad Sabu; Naib Presiden; Dato’ Paduka Husam Musa; Bendahari PAS, Dr Hatta Ramli; AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad pimpinan PAS Negeri Perak.

Majlis makan malam tersebut turut dimeriahkan lagi dengan persembahan oleh Penyanyi Mel Wings dan Zua XPDC, Penyajak tersohor Pyanhabib dan sketsa daripada negeri Perak.

Sementara itu, Ketua Penerangan PAS Perak, Ahmad Nuri Al-Amin berkata, untuk melihat lebih lanjut suasana makan malam ini bolehlah layari laman blog www.perakitedaily.blogspot.com dan laman youtube http://www.youtube.com/yoperaktv.

Katanya, kepada sesiapa yang ingin menyumbang dana pilihanraya PAS Perak bolehlah dimasukkan dalam akaun Bank Islam: 08013010040972.

0 comments:

Advertise